.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران شد

با تودیع امیر فضلی اصانلو، وحید شجاعی به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، عصر دیروز در گردهمایی روسای واحدها و مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی مازندران که در دانشگاه آزاد اسلامی آمل برگزار شد، نماینده جدید رئیس دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران معرفی شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات 20 ماه امیر فضلی اصانلو وحید شجاعی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ساری به عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران معارفه شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی شمال کشور با بیان اینکه  تفکر متعادل و میانه‌روی در تفکرات دانشگاه آزاد جای دارد، تصریح کرد: فضلی اصانلو در این زمینه رفتار متعادلی داشت.

احمد شاهورانی با تاکید براینکه در دانشگاه آزاد از افراط و تفریط جلوگیری می‌شود، یادآور شد: با این رویه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی نیز با اعتدال و ضمن رعایت خطوط قرمز صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم صالحی معاون هماهنگی و اجرایی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، ابراهیمیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مازندران، لاریجانی رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی و روسای  واحد و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان حضور داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
برچسب ها : وحید شجاعی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.